bad update, tills nästa vecka!

Nu så ska man klä resten av granen.
Har duschat och så, känner mig fräch.

Föressten så kom en rykande färsk FRIDA idag :)

Jo imorrn så åker jag till göteborg, så det kommer inte att bli nån vidare uppdatering förens måndag- tisdag nästa vecka.
Men titta in på bloggen då, för då lovar jag att blogga normalt, okej, bättre än normalt på bloggen igen.
Älskar er, om ni vill ha nån blogg att titta på så länge så kan ni ju kolla in perfeectgirls, Natta kommer ju blogga där medans jag är borta, och så kommer vi få e ny design sen, Alicia håller på med en.
Älskar er bloggläsare, syns nästa vecka!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kommer du tillbaka?
MSN: (syns inte på bloggen)

Din blogg så jag kan kolla in:

Skriv ditt söta meddelande:

Trackback

Hej du har landat på Angelica Nords blogg. Denna blogg handlar om min vardag och mycket mer! Njut
RSS 2.0