en ny dag igen

Mådde inte så bra idag, så jag stannade hemma.
Men jag kommer antagligen imorrn.
Stackars Vican som skulle ha sett min frisyr idag, hon har ju bara sett den på bild.
Men nu så kommer ju inte jag.
Det snöar utomhus, men jag sitter i mitt rum som är hett som en bastu.
Nu får dom andra sy klart skorna och det, utan mig, men det gör nog inte så mycket, eftersom dom typ tyckte att jag var för seg hela tiden.
Jag sydde ju inte, men jag klippte och nålade och så.
Julshowen är ju sådär, kanske inte världens roligaste.
Borde ha tagit nåt annat istället.
fast det var inte ens mitt förstahands val ändå.
Känner mig lite vanare med mitt korta hår nu, men det känns fortfarande lite konstigt.







Ska jag sluta med signaturen eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kommer du tillbaka?
MSN: (syns inte på bloggen)

Din blogg så jag kan kolla in:

Skriv ditt söta meddelande:

Trackback

Hej du har landat på Angelica Nords blogg. Denna blogg handlar om min vardag och mycket mer! Njut
RSS 2.0