HEEEJJJJ

Shhhhuuuueeee♥
Satte på datan lite och bloggade lite, man är väll bara för snäll?(A)
Just nu så är många på disco, men jag kunde ju inte gå:(
Aja, min brorsa har sitt eget lilla disco, och jag har haft flummtajm vid middan.
Vill ha en blogg med nån, om det är nån som är intresserad så kommentera :)
Imorrn så blir det typ stan med mami, shoppa julklappar och sånt.
Och på söndag så blir det julklappsshopping ( dom som jag inte hinner med) i jakan med sötaste Nathalie Franzén♥
Och sen så tar vi bussen hem till mig.
Bloggar mer imorrn♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi kan skaffa blogg? :D <33

2010-12-18 @ 14:57:13
URL: http://nattasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kommer du tillbaka?
MSN: (syns inte på bloggen)

Din blogg så jag kan kolla in:

Skriv ditt söta meddelande:

Trackback

Hej du har landat på Angelica Nords blogg. Denna blogg handlar om min vardag och mycket mer! Njut
RSS 2.0