Im sorry..

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag igen, men min data har vart trasig så jag har inte kunnat.
Men nu är den typ fixad, så jag kommer att använda den från och med imorrn.
Så då lovar jag att uppdateringen blir bättre:D
Och så bloggar jag ju oxå på http://perfeectgirls.blogg.se så där kan ni oxå titta in lite då och då.

Idag så har vi övat och ändrat det sista inför föreställningen imorrn, det ska faktiskt bli kul.
Men det dåliga är att vi typ börjar vid 8, föööööööör tidigt för mig:(
Så jag måste ta och hoppa i säng nu, så att jag orkar kliva upp vid halv 7 imorrn.

Jag har saknat er små underbara läsare.
Och alla ni som går på källtorp och inte är med i julshowen, lova att inte garva ihjäl er när ni ser dvärgarna, okej?

Puss, och så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kommer du tillbaka?
MSN: (syns inte på bloggen)

Din blogg så jag kan kolla in:

Skriv ditt söta meddelande:

Trackback

Hej du har landat på Angelica Nords blogg. Denna blogg handlar om min vardag och mycket mer! Njut
RSS 2.0