Nähäpp..

Det visade sig att det inte alls var bokpaketet som hade kommit, så nu måste jag (om jag vill ha nåt att göra)sitta vid datan ändå.
Finns inte så mycket att skriva om när man väl vart hemma ändå, så detta blogginlägg blir kanske inte så intressant.
FAN I HELVETE NU MÅSTE JAG SNART TA OCH SKAFFA EN NY DATA, ANNARS SÅ KOMMER JAG ATT FÅ MER DAMP ÄN VAD JAG REDAN HAR, OCH DET ÄR INTE BRA!!!!!!

så nu fick jag dampa av mig lite också.

Chattar lite med Vican och så, vet inte hur ja gska göra med kläderna till dvärgen, eftersom jag inte har nån collegetröja eller grå eller svarta mjukisar.
Jaja, vi får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kommer du tillbaka?
MSN: (syns inte på bloggen)

Din blogg så jag kan kolla in:

Skriv ditt söta meddelande:

Trackback

Hej du har landat på Angelica Nords blogg. Denna blogg handlar om min vardag och mycket mer! Njut
RSS 2.0