Singsingsingsing..SONG!

Jag som har bloggat så mycket idag på den andra bloggen måste ju självklart slänga in ett inlägg till här också.
Jag väntar på att Carina ska komma tillbaka.
Mamma och pappa har köpt en gran, och nu så luktar det gran i hela huset:)
Min brorsa dampar lite, för att han vill att Carina ska komma snart, så att vi kan äta kladdiskakan.
Jag har sagt att vi inte får äta den utan henne.
Är inne på facebook och Msn och så, och chattar lite.
Imorrn så är det avslutning och sen så är det JULLOV!!

Kom nu lilla Carri barri så att vi kan äta kladdiskakan♥



Jag som långhårig:)


Pöss på römpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kommer du tillbaka?
MSN: (syns inte på bloggen)

Din blogg så jag kan kolla in:

Skriv ditt söta meddelande:

Trackback

Hej du har landat på Angelica Nords blogg. Denna blogg handlar om min vardag och mycket mer! Njut
RSS 2.0