Snart så är det filmtajm

Nu kan inte säga att det har vart dålig uppdatering idag inte.
Detta är ju det 3:e inlägget idag, mycket för att vara mig asså.
Ska nog snart ta och lägga mig i soffan med en film, och varm oboy, yummi♥
Ska nog oxå kolla med pappa om han kan åka ned till centrum och hämta ut ett paket till mig och min brorsa, när han ska åka hem från sitt jobb.
Paketet innehåller lite böcker, kanske inte världens mest spännande för er, men då får jag ju nåt att göra i alla fall.
Hörs om en stund pussguurkiissar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kommer du tillbaka?
MSN: (syns inte på bloggen)

Din blogg så jag kan kolla in:

Skriv ditt söta meddelande:

Trackback

Hej du har landat på Angelica Nords blogg. Denna blogg handlar om min vardag och mycket mer! Njut
RSS 2.0