JJJAAAAGG ÄÄÄÄÄÄRRRR TIIILLLBAAAKKAAA..!

Nu är jag äntligen tillbaka :)

JAg har inte haft blogglust och så, men nu ska jag börja igen.
Och denna gång LOVAR jag att jag ska blogga.
Idag så blev jag hemma, för jag måste till doktorn och tandläkaren, så om jag hade gått till skolan så hade jag bara hunnit vara med på en lektion, så mamma sa att jag skulle vara hemma.

Vad ska man göra om man är kär i nån, men inte vet om den gillar en tillbaka?
Är desperat av ett svar, men jag vågar inte fråga honom ;)

Ska ta och hitta lite roliga bilder och lägga upp på bloggen, update u later♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn här:
Kommer du tillbaka?
MSN: (syns inte på bloggen)

Din blogg så jag kan kolla in:

Skriv ditt söta meddelande:

Trackback

Hej du har landat på Angelica Nords blogg. Denna blogg handlar om min vardag och mycket mer! Njut
RSS 2.0